Regisseer je bezoekers met wervelende webteksten

Benieuwd naar de impact van webteksten? Een voorbeeld.

Je zet je telefoon aan. Ergens op de socials klik je op een link. Gewoon omdat je het interessant vindt.

Vijf minuten later krijg je via e-mail de bevestiging van je bestelling.

What happened?

Goede webteksten hebben de bezoeker in zijn macht. Langzaam smelten je bezwaren als sneeuw voor de zon.

Zonder dat je het doorhad, werd je over de streep getrokken. In hele korte tijd. Meestal op héle kleine schermen.

Dat is knap. Hoe doen ze dat?

Veel tekst kan het niet zijn. Anders was je wel afgehaakt. Het was precies genoeg.

Het goede nieuws van schrijven voor het web: het is géén rocket science.

Bij webteksten gaat het niet altijd om een conversie, of over een transactie. Maar je verhaal verkopen, dat moet je altijd.

Dat geldt voor alles. Of het nu gaat om corporate teksten, interviews, redigeren, bloggen, vloggen, juridische teksten, video, online marketing, e-mail marketing, SEO schrijven, strategische content.

Je wil dat mensen je verhaal geloven. En erin meegaan. Dat gaat vooral onbewust. Weet ik toevallig alles van.

Er zijn verschillende manieren om samen te werken.

Op uurbasis. Dat is meestal in mijn nadeel, want ik werk heel snel.

Een abonnement. Je neemt een bepaalde hoeveelheid content / uren / woorden / artikelen af, voor een vaste fee. Per maand opzegbaar.

De beste optie voor nu? Is om mij gratis uit te proberen.

Bel me in je koffiepauze en we praten er eens over. Ben benieuwd naar jouw verhaal!

webteksten Toffe Teksten